כתבה בעיתון TheMarker - פעילויות תוכן לחברות

מנהלים רבים מחפשים פעילות שתשאיר רושם חיובי על העובדים שלהם ובמקביל תצליח לשנות את הדרך בה הם מתקשרים כצוות – מבלי לזנוח את הפן החווייתי

במקומות עבודה רבים כבר הבינו שפעילות תוכן איכותית יכולה לסייע למשתתפים לשכלל את היכולת שלהם לעבוד בצוות ולהקנות להם חשיבה פרקטית בעבודה. אך הבחירה בפעילות המתאימה שתשאיר רושם חיובי על העובדים ובמקביל תגרום להם לפתח צורת מחשבה חדשה היא משימה לא פשוטה, גם עבור המנהלים הוותיקים והמנוסים ביותר. בין הפעילויות והסדנאות: רויטל פיזנטי, אניגמה, קוביות, Nighthunt ופלונטר.

רויטל פיזנטי

"יש תפיסה מוטעית לפיה תהליך טוב הוא בהכרח ארוך, אך מניסיוני מפגש אחד או כמה מפגשים בודדים מצליחים לשנות את הדרך שבה מנהלים חושבים, מתקשרים, ורותמים את הצוות לעבודה. הסדנאות מחדדות את היכולת לשתף פעולה, לעבור בין ממשקים, ליישם חדשנות ולנצל את המשאבים העומדים לרשותנו בצורה הטובה ביותר. לעתים שינוי כזה לאורך זמן, יכול לייצר מיליונים לחברה", מספרת רויטל פיזנטי, יוצרת סדנאות ליישום חדשנות וחשיבה יזמית למנהלים.

מזה עשור היא עובדת עם מנהלים בדרג ביניים ומעלה כמו גם בעלי עסקים ויזמים ומובילה אותם לפיתוח חשיבה יזמית, סיגול המיומנויות שנדרשות לנו בעולם שהולך ומשתנה לנגד עינינו, והשגת תוצאות טובות יותר במינימום מאמץ, בין אם בסדנאות או במפגשים אישיים.

פיזנטי יודעת על מה היא מדברת. עשר שנים עבדה במגזר העסקי טרם פיתחה את הסדנאות שלה. "ניהלתי מחלקת מכירות והחלטתי לקחת קורס אימון כדי שאוכל להיות מנהלת טובה יותר. הבנתי על בשרי כיצד להפוך למנהלת טובה יותר שמבינה אנשים ויודעת מה החוזקות והחולשות של העובדים שלה. ככל שהתעמקתי בעולם האימון העסקי, הבנתי שאני רוצה לעזור למנהלים אחרים להגיע לתוצאות טובות יותר. כשהתוודעתי ל-FreshBiz, כלי משחק שמדמה סביבה עסקית, הקמתי את הזכיינות הישראלית שלו בארץ ומאז הכול היסטוריה".

"המשחק הוא מראה מצוינת להתנהלות שלנו בחיי היום יום"

בסדנאות מבוססות המשחק של FreshBiz, המשתתפים משחקים משחק שמדמה סביבה עסקית ומאלץ אותם, כמו בחיים האמיתיים, להתמודד עם מספר אתגרים וממדים בו-זמנית. "דפוסי ההתנהגות שלנו באים לידי ביטוי במשחק. למשל, מי שלא יודע לעשות שיתופי פעולה, לזהות הזדמנויות או לגייס משאבים, לא יצליח לעשות זאת גם במשחק", מסבירה פיזנטי, "המשחק הוא מראה מצוינת להתנהלות שלנו בחיי היום יום. בתום המשחק אנו משוחחים על מה שקרה בו, ורואים איך אפשר לעשות אחרת – יעיל יותר. המשחק מפיל אסימונים מאוד משמעותיים על אמונות שאנו מחזיקים בהן זמן רב, וכבר אינן משרתות אותנו. למידה חווייתית שכזו, היא עוצמתית יותר מכל למידה אחרת. המשתתפים יוצאים מהסדנה עם תובנות שיובילו את הארגון להצלחה גדולה יותר".

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן

VTL 493e

לפרטים נוספים והצעת מחיר, מלאו את הטופס ואשמח לדבר איתכם